Vezi cum funcționează Serviciul de pașapoarte după două zile cu planificare online

Vezi cum funcționează Serviciul de pașapoarte după două zile cu planificare online

După introducerea planificării online la Serviciul de Pașapoarte din Bistrița, de la începutul acestei săptămâni cozile s-au redus simțitor. Însă, așa cum explică un angajat al serviciului vârful de sezon a trecut și cei care au avut nevoie de un pașaport și l-au procurat deja.

Miercuri în jurul orelor 10,00 doar câțiva solicitanți așteptau pe holul serviciului de Pașapoarte , însă  aceștia își făcuseră deja programarea online: de acasă sau direct de la pupitrul unui server instalat în incintă.

Cei mai mulți se programează la fața locului, iar dacă nu se pricep cer ajutor de la cei din jur sau de la angajații serviciului. Foarte puțini accesează deocamdată de acasă aplicația: ” nu e o problemă, cu timpul o să afle că se poate și vor fi mai mulți”, explică cei de la Serviciul De Pașapoarte. Niciuna dintre zile nu are roșu pe aplicație, adică mai sunt locuri. O simulare de la un terminal din exterior arată în jurul orelor amiezii că și mâine se poate să beneficia de o programare, iar cei care vor vineri  prind un loc chiar și dimineață (vezi foto)

Prefectul spune că vor fi servite și urgențele

Prefectul Ovidiu Frenț a explicat într-o ședință a Colegiului Prefectural că sistemul de programare online ar fi putut fi viabil și mai repede , însă a ajuns la concluzia, împreună cu angajații serviciul că introducerea aplicației trebuie amânată până la finalul verii pentru a nu bulversa funcționarea.  Frenț a explicat că era aproape imposibil să acopere toate cererile cu programare. Așa că personalul a acceptat să lucreze uneori chiar și 12 ore pentru a face față situației: ” N-am fi putut servi extrordinarele de multe  cazuri de copii cu pasapoarte. Stiti ca e obligatoriu ca acei copii să aibă pașaport, altfel nu ar fi putut circula. Din păcate in unele judete programarile se fac numai online, asa că miile de cazuri au ajuns la noi.” a explicat prefectul, care a ținut să le mulțumească angajaților de la pașapoarte, instituție aflată în subordinea Instituției Prefectului.

Frenț a explicat și că urgențele, în special cele medicale vor fi servite: ”Vom lucra cu două linii: una cu programările online și una pentru cazurile urgente. În acest moment putem spune că asigurăm toate cazurile” a mai spus Ovidiu Frenț.

 

Foto: arhiva

Categoria: DIN ORAS

Scrie un comentariu

Email-ul nu va fi publicat, dar este obligatoriu pentru comentarii.
Campurile oblicatorii sunt marcate cu *