Ai o știre? Sună-ne pe TELEFON 0787-894941 sau trimite-ne un mesaj pe WhatsApp!

Controversatul proiect al Centrului Intermodal nu mai poate fi întors din drum. Vezi in ce faze sunt celelalte proiecte care transformă Bistriţa în șantier

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Proiectul Centrului Intermodal din zona Gării Bistrița, o investiție estimată la 42,4 milioane de lei  a depășit faza evaluării pe axa 4 a POR și se află în etapa de precontractare, a anunțat luni primarul Ovidiu Crețu. Etapa de precontractare este practic a 3-a etapă în care se poate afla un proiect de finanțare, înaintea etapei de contractare și realizare propriu-zisă. Proiectul care presupune realizarea unei platforme suspendate din apropierea blocului Turn pânâ pe strada Tărpiului va îndeplini atât funcția unei autogări, cât și de pasarelă de trecere, dar și de transfer a călătorilor care ajung în Bistrița la borulunor curse de autocare interne și internaționale.

Municipalitatea a avut mari emoții legate de depunerea acestui proiect, după ce în această vară a fost nevoie de repunerea proiectului pe ordinea de zi de mai multe ori, după ce n-a trecut de majoritate, în condițiile în care mai mulți consilieri ai PSD erau plecați în concedii.

Opoziția liberală  a criticat acest proiect încă de la început, susținând prin vocile mai multor consilieri că este un proiect inutil care complică inutil viața locuitorilor din zonă, fără să aducă beneficii pe măsură.

Deși mare, proiectul nu e cel mai mare derulat de Bistrița prin POR. Linia Verde are cea mai mare alocare din POR de 58,2 milioane de lei alături de ” reconfigurarea axei de transport Gării-Decebal_Andrei Mureșan-Năsăudului, care costă și el peste 50,4  milioane de lei. Acest ultim proiect este tot în precontractare în timp ce Linia verde este deja în contractare. Când toate vor fi în construcție Bistrița va fi pentru doi ani un șantier, a explicat primarul Ovidiu Crețu.

Share.

About Author

Comentarii închise.