Ai o știre? Sună-ne pe TELEFON 0787-894941 sau trimite-ne un mesaj pe WhatsApp!

USR-PLUS: soluții la probleme cronice de infrastructură stradală a Bistriței (PE)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Într-un comunicat de presă USR-PLUS denunță lipsa de eficiență și chiar de interes a actualei administrații la adresa problemei parcarilor dar si a infrastructurii stradale în general:

”Știm cu toții că problema parcărilor în Bistrița s-a adâncit în ultimii 12 ani datorită actualei administrații, în care s-a realizat o singură parcare dacă o putem numi așa, pe strada Lupeni unde au fost amenajate 60 locuri de parcare.

Restul cartierelor din oraș, au beneficiat doar de o vopsea aplicată pe asfalt pentru care astăzi se plătește 180 lei pe an. Primăria Bistrița are în administrare 24 de puncte termice din cele 30 care se află în acest moment în oraș care sunt lăsate majoritatea în paragină chiar dacă ele se află în zone foarte bune, unele dintre ele fiind chiar în mijlocul marilor cartiere
(ex. Năsăudului, Axente Sever, C.R. Vivu ).

Construirea de parkinguri sub/supraterane pe actualele locații ale punctelor termice trebuie să fie o prioritate pentru decongestionarea străzilor principale care în
momentul de față sunt pline de mașini parcate lângă bordură. S-a promis asta din 2012, din păcate suntem în anul 2020 și vedem că punctele au rămas la fel de degradate și infecte ca în ultimii 30 de ani. Schimbarea legislației în consiliul local pentru a se putea ridica mașinile abandonate de pe domeniul public și depozitarea lor într-o parcare amenajată ajută, de asemenea la descongestionarea străzilor. Primăria Bistrița are în dotare o mașină pentru ridicări, în valoare de 100.000 euro care nu a fost folosită până acum.

 Pistele de biciclete sunt o altă promisiune care la fiecare alegeri s-a regăsit în agenda candidaților. În anul 2016 s-au promis 80 km de piste de biciclete, de către actuala administrație. Suntem în 2020 și de abia acum s-a început primul kilometru care traversează două intersecții și se termină subit în câmp, după o altă întrerupere pentru o stație de autobuz. Este timpul să realizăm proiecte cu adevărat utile pentru oraș, iar pistele de biciclete/trotinete să devină o alternativă viabilă pentru deplasarea în municipiu. Pe malurile râului Bistrița s-ar putea amenaja piste de biciclete care ar traversa orașul de la intrare până în zona lacului sau de ce nu până în cartierul Unirea. Traseele de biciclete ar putea fi extinse, de asemenea în zona pădurii Schullerwald și Codrișor. Pistele create pe străzile orașului trebuie interconectate pentru a avea posibilitatea de a merge continuu și siguranța oamenilor să fie pe primul loc.

Infrastructura pietonală trebuie semnificativ îmbunătățită deoarece în momentul de față multe trotuare sunt inaccesibile oamenilor. Acest lucru se va schimba în momentul în care noile locuri de parcare sunt finalizate. Amenajarea de noi spații verzi și locuri de joacă în zonele de blocuri unde aglomerarea este foarte mare trebuie să primeze. Avem foarte multe locuri în oraș unde regenerarea urbană trebuie să-și spună cuvântul. Nu am văzut în ultimii ani, un singur arbore plantat în locul celor care au fost tăiați pe arterele principale, putem lua ca exemplu Bulevardele Independenței, Decebal, Republicii la pas și putem observa că avem foarte multe locuri unde există, loc special dedicat arborilor și avem o simplă groapă cu noroi.

Aceste practici de nepăsare și dezinteres asupra naturii ar trebui să dispară cât mai devreme din administrație.
Din 27 septembrie consilierii  Alianței USR-PLUS vor face tot posibilul pentru a transforma municipiul  nostru într-un oraș modern, adaptat nevoilor anului 2020 și anilor care vor urma!” a transmis USR-PLUS.

 

Articol electoral realizat de Simedia Grup SRL la comanda USR-PLUS Bistrița-Năsăud, cod mandatar 21200251

Share.

Lasă un comentariu