Zeci de mioare vor ajunge în țarcuri amenajate tocmai în Centrul Bistriței weekendul viitor. Acestea vor fi elementul forte al campaniei ”Alege Oaia!” etapa Bistrița-Năsăud, derulată de Ministerul Agriculturii și destinat promovării produselor din carne de oaie. Inițial campania ” Alege Oaia” era programată să ajungă în Bistrița în luna februarie, însă Ministerului Agriculturii a mutat acțiunea trei luni mai târziu, în 12-13 mai. Ministrul Petru Daea, care însoțește caravanele ” alege Oaia” este așteptat din nou la Bistrița după vizita de anul trecut când a fost prezent, printre altele și la o fabrică de panouri izolante pe bază de lână(foto)
Programul Național ”Alege Oaia” a fost lansat în octombrie anul trecut și are ca obiectiv stimularea consumului de carne de oaie și dezvoltarea unei culturi culinare a consumului acestui produs. Campania are și o pagină de facebook care prezintă acțiunea în diferite orașe, dar și preparate culinare, concursuri de preparate din oaie.
Până acum caravana ” Alege Oaia” a trecut prin Cluj-Napoca, Alba-Iulia, Sibiu, Craiova, și la Pitești oraș în care a ajuns în 28 aprilie.