Ai o știre? Sună-ne pe TELEFON 0787-894941 sau trimite-ne un mesaj pe WhatsApp!

Ciocnirea cu un cap de pod- la originea și celui de-al doilea accident mortal din județ de anul acesta.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Al doilea deces în urma unui accident de circulație din județul Bistrița- Năsăud de anul acesta a fost provocat tot de impactul unui autoturism cu un cap de pod. În urmă cu o săptamană tot impactul cu un cap de pod a dus la moartea șoferului din Bistrița-Bârgaului.

Drama s-a petrecut vineri după amiaza în localitatea Apatiu, comuna Chiochiș. Victima accidentului, produs după ce mașina s-a izbit violent de un cap de pod a fost chiar șoferul mașinii, un bărbat de 50 de ani din localitate. Paramedicii ISU au încercat sa-l resusciteze, însă pentru victima accidentului nu s-a mai putut face nimic, fiind constatat decesul la fața locului.

Polițiștii au transmis doar ca fac cercetări și că victima accidentului nu avea permis pentru categoria de mașină pe care o conducea.

Exact cu săptămână în urmă împactul cu un cap de pod i-a fost fatal și unui șofer din Bistrița-Bargaului, care se deplasa pe ruta obișnuită alături de soția sa, secretarul comunei Bistrița-Bârgăului. Soția șoferului a fost grav rănită în accident.

Atenție la capetele de pod: favorizeaza accidentele grave, susțin specialiștii în siguranța traficului

Specialiștii în siguranță rutieră avertizeaza de multă vreme în legătură cu capetele de pod, structuri betonate construite pentru a delimita canalul betonat de accesul în curți, o formula nefericită folosită în construcția unor drumuri, avertizează aceștia.  Ei spun că și impactul de 50 la oră cu asemenea structuri poate fi fatal, ceea ce le transformă în adevărate capcane mortale. De pildă site-ul auto ”Autolatest.ro” a documentat zeci de accidente de coliziune cu capete de pod, toate cu consecințe extrem de grave și susține că CNAIR-ul n-ar trebui sa accepte asemenea soluții și că ar trebui  sa le înlocuiasca cu parapeți.

Cei de la Autolatest.ro spun și că de cele mai multe ori vina pentru asemenea accidente aparține șoferului, însă ”o eroare umana nu trebuie sa duca automat la moartea soferului”.

 

Share.

About Author

Lasă un comentariu